Mafia Remake z klasycznym poziomem trudności

Studio Hangar 13 ujawniło szczegóły na temat klasycznego poziomu trudności, który pojawi się w grze Mafia: Definitive Edition.

Dowiedzieliśmy się, że wpłynie on na wiele aspektów gry, poczynając od modelu jazdy i uszkodzeń (wyraźnie ograniczone albo całkowicie wyłączone asysty oraz mniejsza wytrzymałość pojazdów), przez reakcje policjantów na przewinienia (nawet drobne przekroczenie prędkości sprawi, że będą próbować nas zatrzymać, a gdy tego nie zrobimy, zaczną nas ścigać i stawiać blokady), a kończąc na walce (przeciwnicy zadadzą większe obrażenia i będą sprawniej działać w trakcie strzelanin, a przy okazji znikną z minimapy). Co więcej, wybór klasycznego stopnia trudności przełoży się także na to, co dzieje się z amunicją podczas przeładowywania (zgodnie ze słowami jednego z producentów: „jeśli przeładujesz Tommy Guna z 38 pociskami w magazynku, stracisz je wszystkie”). Zmian pojawi się więcej, np. apteczki mają odnawiać mniej paska życia (automatyczna regeneracja przywróci jedynie 20%) oraz nie pojawią się znaczniki nawigacyjne, choć GPS będzie nadal dostępny na minimapie.

Fani pierwszej Mafii z pewnością pamiętają wyścig, który potrafił przysporzyć nie lada kłopotów, zwłaszcza w wersji 1.0 (gra doczekała się później patcha, który obniżał nieco poziom trudności tego etapu). W remake’u zostanie on ułatwiony, choć producent zaznaczył, że w klasycznym trybie będzie nadal stanowił spore wyzwanie. Na marginesie warto dodać, że włączymy lub wyłączymy go w każdym momencie rozgrywki.

Źródło:
"qjin" - GRY-OnLine


Klemens
2020-08-19 21:47:37